You are currently viewing כרטיס ביקור בעולם החדש

כרטיס ביקור בעולם החדש

עד לא מזמן השתמשנו בטלפון החכם כדי להתקשר. מקסימום לשלוח סמס.
ככל שהטלפון נהיה חכם יותר, כך הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. זאת הדרך שלנו היום לתקשר עם העולם, להתכתב, להקליט, לצלם, לשחק, לצרוך תוכן, לעשות קניות ואפילו משמש אותנו לעסקים.

כיצד הטלפון משרת אותנו בעסק?

כיום אנו מנהלים את העסק שלנו דרך הטלפון. החל מניהול השיווק בפייסבוק, יצירת קמפיינים בגוגל ועד קבלת הזמנות מאתרי מסחר. גם מערכות CRM ומרבית התוכנות להפקת חשבוניות תומכות בסמארטפונים. אפילו תוכנות מקצועיות רבות תומכות היום במובייל ועסקים קטנים רבים מנהלים את העסקים מהסמארטפון.

אז מדוע כשאנו פוגשים לקוח בפעם הראשונה אנחנו מגישים לו חתיכת נייר?

כרטיסי ביקור לא יעלמו מהעולם, אבל בהחלט ישנו את צורתם. בעולם של מסכי מגע הכל לחיץ. כל תמונה, כל כפתור מובילים אותנו לפעולה. גם כרטיסי הביקור הפכו לפונקציונליים. היום יש לנו את היכולת להפוך את כרטיס הביקור לשימושי יותר, עשיר יותר ומרשים יותר! נניח שיש לעסק שלכם עמוד פייסבוק. בכרטיס המודפס תכתבו "חפשו אותנו בפייסבוק" עם שם העסק. אבל כשמישהו יחפש, הוא יגיע להמון עמודים עם שמות דומים. בכרטיס הביקור הדיגיטלי פשוט לוחצים על כפתור של הפייסבוק ועוברים מיד לעמוד הרלוונטי. כנ"ל לגבי שאר הרשתות החברתיות כנו אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וכו'. ישנם גם כרטיסים המאפשרים שליחת הודעה בווצאפ בלי הצורך לשמור את המספר לאנשי הקשר. יש גם כרטיסים שפותרים זאת ע"י שמירה מהירה של איש קשר לטפון עם כל פרטי ההתקשרות.

חברות שונות מציעות יכולות שונות, עיצובים שונים ומודלי תמחור שונים. הטובים שבינהם מציעים עיצוב ברמה גבוהה, יחד עם מגוון רחב של לחצנים (חיוג, מייל, אתר, רשתות חברתיות, צ'אט בווצאפ וכו'). חלקם מציעים גם ניווט לעסק באמצעות וויז או גוגל מפות. יש גם כרטיסי ביקור עשירים יותר המאפשרים גם הוספת מידע אודות העסק, וידאו שיווקי, מפה אינטראקטיבית ושלל יכולות שהכרטיס המודפס פשוט לא יכול לספק.

אז איפה הכי שווה להזמין כרטיס ביקור דיגיטלי?

אצלנו למשל, ב Digital is fun – בנוסף לכל היכולות שהוזכרו, בתחתית כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיע גם קוד QR. למה זה טוב? נניח שפגשתם אדם או אפילו מספר אנשים בו זמנית, למשל בוועידה. אתם פשוט שולפים את הטלפון שלכם, פותחים את הכרטיס ומציגים להם את הקוד. הם סורקים אותו באמצעות הטלפון שלהם. היום כל טלפון מגיע עם אפליקציה מובנית לסריקת ברקודים. תוך רגע הכרטיס שלכם אצלם בטלפון, עם כל המידע, כל פרטי ההתקשרות וכל התוכן השיווקי שלכם. ניתן גם לשמור את הכרטיס הדיגיטלי בלחיצת כפתור לאנשי הקשר. ניתן גם לשתף אחרים בקלות ובנוחות מתוך הכרטיס. אנו מספקים גם כלים מתקדמים יותר של הטמעת פייסבוק פיקסל, טפסי יצירת קשר ועוד.

התקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Digital Is Fun ותתחילו ליהנות מכל היתרונות שהוזכרו כאן בקלות ובמהירות.

ליצירת כרטיס >