You are currently viewing כרטיס ביקור דיגיטלי – בשביל מה זה טוב?

כרטיס ביקור דיגיטלי – בשביל מה זה טוב?

פעמים רבות לקוחותינו פוגשים את העסק שלנו דרך כרטיס הביקור בפעם הראשונה. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, הכל עובר לאונליין. אפילו המוצרים שלנו, אז בטח שגם כרטיס הביקור שלנו עובר לדיגיטל עם כל היתרונות הנובעים מכך.

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Digital Is Fun למשל, מכיל לחצני להתקשרות, כמו לחצן לחיוג לנייד ולמשרד, לחצנים פתיחת צ'אט בווצאפ ובטלגרם, לחצן לשליחת מייל, למעבר לאתר העסק ולכל הרשתות החברתיות (פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וכו').
כמו כן, כרטיס הביקור הדיגיטלי של Digital Is Fun מכיל גם המון פיצ׳רים אינטראקטיביים ומדליקים כמו לחצן ניווט לעסק באמצעות Waze או גוגל מפות, גלריית תמונות מתחלפות, מפת גוגל אינטראקטיבית, טקסט אודות העסק, קוד QR, טופס יצירת קשר,  פייסבוק פיקסל, כפתורי שיתוף לווצאפ, מייל ול- SMS, ושמירת הכרטיס לטלפון.

למי הכרטיס מתאים?

בגדול, לכל בעל עסק, לאנשי מכירות, ובעצם לכל תפקיד שבא במגע עם גורמים חיצוניים כמו לקוחות, ספקים, משקיעים וכו'.
כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך את מאות, ואפילו אלפי הכרטיסים אשר מחולקים כל שנה בפגישות עם לקוחות, בכנסים וכו', וחוסך את הצורך להסתובב עם כרטיסי ביקור זמינים. מרבית הכרטיסים מוצאים את עצמם בפח האשפה בסוף.
יתרון גדול נוסף בכרטיס הביקור הדיגיטלי של Digital Is Fun הוא קוד ה QR בתחתית הכרטיס.

אם למשל אתם מציגים מול קהל, תוכלו פשוט להציג את קוד ה QR על המסך/ במצגת. כולם יסרקו ברגע וישמרו לנייד את כל דרכי ההתקשרות עמכם. כך תחסכו זמן יקר של המתנה עד שכולם יעתיקו את פרטי ההתקשות, ואולי אפילו יטעו בתווים מסוימים.
לעיתים קרובות, גם במפגש עם לקוחות רבים, כמו מתווכי נדל"ן, קבלנים ועוד, כרטיס הביקור הדיגיטלי יאפשר שמירה מידית בטלפון של הלקוח, וכך תמיד יוכל למצוא אתכם בקלות בלי להיות תלויים בכרטיס ביקור מודפס שאולי הלך לאיבוד.

רושם והעברת המסר הנכון

עד כה דיברנו על החלק הטכני, אבל מה שבאמת חשוב הוא הרושם. עסק עם כרטיס ביקור דיגיטלי מעביר רושם של עסק מתקדם ודיגיטלי. של עסק שמייחס חשיבות לבה לשמירה על קשר עם הלקוחותיו.
עסק עם כרטיס ביקור דיגיטלי של Digital Is Fun ייהנה גם ממראה יוקרתי, עיצוב רספונסיבי מתקדם (תואם לכל סוגי המכשירים), אפשרות לעיצוב מותאם אישית בהתאם למיתוג הקיים של העסק, כך שיראה ייחודי ומיוחד כמו שמגיע לעסק שלכם!

מסקנה – התקדמו לכרטיס הביקור הדיגיטלי של Digital Is Fun ותתחילו ליהנות מכל היתרונות שהוזכרו כאן בקלות ובמהירות.

ליצירת כרטיס >